30 maart 2010

Nieuwe kleding icoontjes

We hoorden Norman in dit artikel al over de toekomst van Habbo. Hij had het over BOT's, Battleball, Snowstorm en kleding! Uit dat laatste blijkt dat hij daar niet over loog, er zijn namelijk nieuwe kleding icoontjes gevonden! Daarnaast ook nog een interessante afbeelding van eventuele nieuwe kleding.


Misschien krijgen we een competitie waarbij wij kleding mogen ontwerpen!

Update: Er is ook een nieuwe catalogus icoon gevonden van de nieuwe kleding. Of het is een meubelserie of je kunt vanaf dan kleren kopen in de catalogus!

Daarnaast is er ook nog door Habbo een foto geüpload op Facebook van nieuwe, getekende, kleding:
Bron: Puhekupla.com

Update: Habbo heeft weer een nieuw plaatje geüpload via Facebook, dit keer pixel outfits!

20 opmerkingen:

  1. Dat shirtje op de pas pop vind ik nog wel leuk..
    maar die trui (en haren!!) XD

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Cool!
    Ik zag ook een artikel in co.uk
    http://www.habbo.co.uk/articles/1080-we-heart-fashion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Er komen paspoppen in de cata zodat je je eigen 'kledingwinkel' kan maken. Daar is dat icoontje voor ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O.o'
    Straks moet je ook nog voor kleding gaan betalen...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nee, nee, nee
    Het is voor paspoppen ;)
    Lees mijn bericht hierboven maar

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wil een slang als kleding ;p dan voel ik me net Lady GaGa

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vandaar die poll van laatst, http://habbo04.blogspot.com/2010/03/ben-jij-modebewust.html

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lol, eigenlijk best leuk.
    Maar ga je dan niet teveel Credits uitgeven daar aan?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Als het goed is niet. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. maar, moet je voor die nieuwe kleding credit betalen voor het tedrage?

    xx Jeuhie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. misschien moet je kleding kopen dat lijk me best leuk dan heeft niet iedereen het zelfde en misschien merkkleding;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik vind de haren van de meisjes wel leuk
    maar die nieuwe harne van de jongen..
    net een mislukt Justin bieber kapsel XD
    Schoenen vind ik nogwle meevallen maar,ok niet echt fantastisch
    truien zijn wel leuk
    maar die broeken omg! lelijk ;d

    BeantwoordenVerwijderen
  13. whoaah
    ik vind die kleding totaal niet habbo achtig van de meisjes
    en dat haar van de jongens XD

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dit bericht is door - siem2222 getypt


    sorry als je het niet begrijpt maar hoe simpel is dit te zien ???


    kijk die haren worden ge-update die shirts ... je kan een PATROON kiezen

    haren worden dus meer realistisch gemaakt die bij de jongens zijn de Dreadlocks

    dat shirt is het normale lange shirt....
    met een patroon er op

    dit zijn WAARSCHIJNLIJK de patronen die komen die komen


    rondjes
    strepen
    weer soort strepen met rondjes

    rest WEET IK NIET !!

    maar dat lijkt me het meest logisch.. toch

    laat een berichtje achter in me gasten boek ( habbo - Siem2222 )

    BeantwoordenVerwijderen
  15. die nieuwe kleding komt bij de nieuwe soort HC VIP bij die VIP heb je nieuwe soorten kamers kleding haren Etc.
    om VIP te worden moet je 25 Cr betalen en daalt Hc dus naar 15 Cr

    BeantwoordenVerwijderen
  16. euh vet. ik hou niet van die standaard kleren en alsik het zelf kan maken. :D zou wel tof zijn. kan ik nikes airmaxs die ik nu heb maken. :$

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ielak echt niet leuk meer!
    je moet echt geld betalen als je spullen wilt kopen,
    wrm gaat habbo niet doenn datte.
    je gratis cr heb en maar 1 account kan maken
    dat is echt veel en veel cooler
    ze moeten ook nieuwe kleren ontwerpen want ik vind het lelijke zooi!




    Bhhhhhhuuuuuuuuuuuuu groetjes de OUDE OPA!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. @ oude opa misschien moet je op de datum van het bericht letten dit was een discussie uit maart/april =P

    grtz powerguner

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren op dit artikel? Dat kan! Typ hieronder jouw reactie en druk op "Reactie plaatsen". Dan wordt je reactie onder het artikel gezet.

 
Habbospot.nl is geen onderdeel van Sulake en/of Habbohotel.
Alle rechten voorbehouden © Habbospot.nl 2008 - 2010