07 januari 2010

Toekomst van Habbo

Zoals elke woensdag houd het Franse stafflid Norman een meeting. Zo vertelde hij gisteren een hoop belangrijke dingen die we nog gaan ontdekken de komende tijd.

Valentijn
De komende Valentijnsdag gaat niet verlopen zoals de voorafgaande jaren met alleen de Valentijnsmeubels in de catalogus. Dit jaar gaan we onze vaardigheden laten zien als verleider en het verhogen van andermans temperatuur (*fluit fietfjieuw*).

Battlebal en SnowStorm
Slecht nieuws, de komende tijd komen Battleball en SnowStorm helaas niet terug. Dat komt omdat het project compleet herontwikkeling moet worden in verband met versie 34 (beta).

Kleren
Binnenkort komen er gloed nieuwe kleren voor je Habbo.

BOTS
Geen groot nieuws over de zogenaamde BOTS (die we al vaker hebben gezien tijdens competities). Ze zullen worden verkocht (of verhuurd) de komende 6 maanden.

Gids
De terugkeer van de Habbo Gidsen is nog steeds niet zeker. Waarschijnlijk komen ze niet terug.

We gaan dus heel wat beleven in 2010. Zet je maar alvast schrap...

Bron: -Dimix- op Habborator.org

15 opmerkingen:

  1. jammer van die spellen maar nieuwe kleren zijn wel vet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. :O Habbo Ontvangstcomitee komt niet meer terug? Ik ben blij dat ik alle badges al heb :P

    Gr. Bartskinu :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het ontvangst comite komt waarschijnlijk gewoon terug hoor.. ;']

    alleen die muts die je kan/kon roepen via het ?tje gaat waarschijnlijk weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Maar die bots komen dus wel in de catalogus?
    Of dat je net als Pixel meubels ze kan huren...?

    - Triti

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geen idee,
    Het lijkt mij ook beter dat ze helemaal niet komen.. omdat het denk veel verwarring zal zaaien ;']

    BeantwoordenVerwijderen
  6. jammer dat het nog een tijdje duurt voordat BB en SS terug zijn :(

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jeuh, nieuwe kleren!
    De oude kleren begonnen me al een beetje
    te vervelen. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind wel dat BB en SS moeten worden herontwikkeld want dan zullen er meer mensen Habbo spelen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. werd is tijd en hopelijk is het al over een maand of eerder XD

    BeantwoordenVerwijderen
  10. waneer komen die nieuwe kleren dan??.. en hoe zijn ze eruit?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi ik hou van habbo, nieuwe kleeren avondmaal cool ik heet charlotte ik typ altijd een * agtere mijn zinnen gr ***

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Bij de fashion poll had ik als idee een cap geintroduceerd (Google naar New Era). Hoop dat ze die in de kledingkast zullen opnemen
    Greetzz.
    bbotje6

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik wil zoooo graag dat VIP-HC niet bestond .. dat je die kleding gewoon al kan dragen.. dan wordt er ook niet meer gepest!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik zelf ben een medewerker van Pestweb maar het heeft nik met Hc en VIP te mkaen. Sommige denken dat ze beter zijn? Maar Pesten noem ik het niet echt.. Meer treiteren.?

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren op dit artikel? Dat kan! Typ hieronder jouw reactie en druk op "Reactie plaatsen". Dan wordt je reactie onder het artikel gezet.

 
Habbospot.nl is geen onderdeel van Sulake en/of Habbohotel.
Alle rechten voorbehouden © Habbospot.nl 2008 - 2010