11 januari 2010

Competitie: Terug met die pinguïns!

Het is weer eens kerstmis geweest (of was het nou habboween?) en de Kerstman heeft weer zijn cadeaus rond gebracht. Klaar om weer een jaartje niks te doen. Dit jaar vroeg ik voor kerstmis een leuke kerstpinguïn, maar volgens mij ging er iets fout in de fabriek van de Kerstman *kuch kuch* Marco *kuch kuch*. Ik heb namelijk 25 penguïns gekregen, maar niet de pinguïn die ik wilde hebben! Alle pinguïns zijn een van mijn kamers in gevlucht en zijn daar blijven zitten. Op het eerste moment denk je: leuk. Maar na een tijdje gaan ze aardig irriteren. De dieren hebben er geen last van. Zo zag ik dat Knut ninja lessen kreeg, Rex met een pinguïn ging worstelen, Odie ging dansen en Garfield (ja, die luie kat) gaan skiën! Het is in mijn kamers een bende, dus wil ik de pinguïns maar terugbrengen naar de Kerstman. En daarom heb ik jullie hulp nodig!

Hoe kunnen jullie mij helpen:
Maak simpelweg een lijstje, ga al mijn open kamers af (dit doe je door 'WII.master' bij zoek in de hotel navigator in te typen), en zet achter elke penguïn in welke kamer hij/zij zit. Stuur dit lijstje voor 10 januari 18.00 uur op naar WII.master@habbospot.nl met als onderwerp: De Pinguïns op een rijtje door [Habbonaam]. Een pinguïn zal ontbreken, de pinguïn die ik gevraagd had. Zet achter deze pinguïn: 'Het gevraagde cadeau.' Zet daarna onderaan je mail een goede reden waarom het fout gegaan zou zijn. De Habbo die alle pinguïns goed heeft en de meest originele reden heeft, wint maar liefst 3 keer houten chalet en 2 keer besneeuwde bomen! Klik hier beneden op 'toon het lijstje', neem het over in je mail/word-document en zet de juiste kamers erbij. Het kan gebeuren dat er in de kamernaam een raar teken (de ster) voorkomt. Zet dan achter de pinguïn bijvoorbeeld dit: a[ster][ster]WII.master[ster]Traderoom[ster][ster]. Als je een vraag hebt, stuur dan een mail naar hetzelfde e-mail adres of zet een berichtje in mijn gastenboek met je vraag daarin. Veel succes!




Toon het lijstje

1. Keizerspinguïn -
2. Businesspinguïn -
3. Slijmpinguïn -
4. Pinguïn de clown -
5. Wortelpinguïn -
6. Discopinguïn -
7. Ballerinapinguïn -
8. Goochelpinguïn -
9. Klokkeluiderpinguïn -
10. Zwaardpinguïn -
11. Tieffschnee-pinguïn -
12. Pilotenpinguïn -
13. Ijshockeypinguïn -
14. Solarpinguïn -
15. Piratenpinguïn -
16. Cowboypinguïn -
17. Worstelpinguïn -
18. Robopinguïn -
19. Radioactieve pinguïn -
20. Punkpinguïn -
21. Longboardpinguïn -
22. Ninjapinguïn -
23. Sumo pinguïn -
24. Superpinguïn -
25. Kerstpinguïn -
26. Bokspinguïn -


Update: Het nakijken van de competitie zit er (gelukkig) al weer op, en daaruit is/zijn winnaars gekomen. Ik had beloofd om er een prijs uit te doen aan de winnaar, maar omdat er veel en goede inzendingen binnen zijn gekomen, gaan er extra prijzen uit! De 2 'nét-niet' winnaars krijgen een ijslicht en een winter wonderland poster. Genoeg gepraat, tijd om over te gaan naar de winnaars:
Winnaar van de Hoofdprijs:
'Je hebt de keizerpenguïn niet gekregen, omdat NamEduo hem stiekem had gestolen en de andere penguïns op had gestuurd om jou dwars te liggen. Pas op Habbospot, hij zit nog steeds achter jullie aan!' ~Joentje-!!! , een Habbo.
Winnaar 'nét-niet' prijs:
'De keizer was al heel oud, maar wou toch nog potje doen met Bokspinguïn. Dus Bokspinguïn sloeg één keer tegen Keizerspinguïn, alleen dat kon hij niet aan. En daardoor kwam hij in het ziekenhuis. Dus daarom heb je hem niet gekregen!' ~JelledeJong , een Habbo
Winnaar 'nét-niet' prijs:
'De Kerstman had de keizer de opdracht gegeven een pinguïn maar de kerstman zei niet welke.Dus hij stuurt zichzelf niet op.' ~K-rider , een Habbo.

Dit zijn dan weer de Habbo's die met de neus in de boter vielen! Alle penguïns zijn terug naar de zuidpool waar ze hopelijk nog lang kunnen blijven wonen. Winnaars, neem even contact met mij op om jullie prijs te ontvangen.

6 opmerkingen:

  1. Leuke competitie :)

    Heb nu alweer ingestuurd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind de prijs nice maar de competitie super saaaaaaaaai *gaap*

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De prijs kan ik deels gebruiken

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke competitie ik doe hem gewoon :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb mee gedaan ^.^
    AL een tijdje geleden dan >.>
    Maar competitie is wel leuk bedacht en origineel!

    P.s mijn habbonaam is firedragon321
    >.>

    -xXx- Fire

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren op dit artikel? Dat kan! Typ hieronder jouw reactie en druk op "Reactie plaatsen". Dan wordt je reactie onder het artikel gezet.

 
Habbospot.nl is geen onderdeel van Sulake en/of Habbohotel.
Alle rechten voorbehouden © Habbospot.nl 2008 - 2010