26 januari 2010

Habbo spelen op Hyves

Vandaag heeft Habbo Finland ook versie 43 gekregen, waarmee de komst van de zogenaamde services (zoals Twitter, Google en Hotmail) ook mee kwamen. Hiermee kan je je aanmelden of inloggen en is je Habbo account verbonden aan één van deze services. In Finland hebben ze nu ook de service Hyves! Geen enkel land heeft dit tot nu toe, behalve natuurlijk Finland. Ik hoop (en verwacht) dat het ook naar Nederland komt aangezien Hyves populair is onder de Nederlandse jongeren.

Update: Nederland en vele anders landen hebben het nu ook!

7 opmerkingen:

  1. en het nu ook. Habbo NL / BE heeft het ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nederland had het al een tijdje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Idd, alleen het stond er nog net.
    Alleen het lukt me niet om aan hyves te koppelen.
    Ik weet zeker dat ik Facebook al heb verwijderd.....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik hoop dat het snel komt in nederland

    BeantwoordenVerwijderen
  5. "aangezien Hyves populair is onder de Nederlandse jongeren"
    ook onder volwassenen ?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat is er met habbo ze zeggen dat het erg druk is en er zijn maar 47 mensen in habbo online dat is pas weerdo

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren op dit artikel? Dat kan! Typ hieronder jouw reactie en druk op "Reactie plaatsen". Dan wordt je reactie onder het artikel gezet.

 
Habbospot.nl is geen onderdeel van Sulake en/of Habbohotel.
Alle rechten voorbehouden © Habbospot.nl 2008 - 2010