03 januari 2010

Nieuwsstrip week 53

Na een tijdje schreeuwende kinderen die zo blij waren om hun Kerst cadeaus of juist huilende kinderen die maar een stinkende sok kregen voor Kerst. Maar daar gaat het nou niet om want op 31 December om 12 uur 's nachts was het eindelijk zo ver! Het is/was Nieuwjaar! En iedereen had toen natuurlijk hun eigen goede voornemens en de goede voornemens van Habbospot waren.. Uhhmmm.. *Denkt!*, kijk maar gwn naar deze Nieuwsstrip ;)!

(Klik op de afbeelding om hem te vergroten)

Deze strip is gebaseerd op de goede voornemens.

13 opmerkingen:

  1. Sorry,
    Maar ik snap hem niet en vind hem niet zo grappig :$

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nice lol waarom sta ik daar te kussen met een vogel XD

    BeantwoordenVerwijderen
  3. LOL., jij wou d'r tog zo graag in? XD
    Nou.. daar heb jij je fame! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En.. je droomt trouwens, als je dat nog niet wist? XD

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hijs niet zo grappig als normaal maar..GEWELDIG MOOI!
    Dat op het ijs staan en dat iedereen iets aan het doen is geweldig
    Of dat jullie het tegelijk zeggen met dat teken en julllie in het klein ook geweldig

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Whahaha, dankjewel anonieme gastje.
    Maar wie zit d'r achter dat mutsje, vertel op. XD

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oe ik wil ook in de nieuwsstrip
    habbonaam: kinkie!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mensen.. eventjes voor de duidelijkheid, ik kan niet ineens iedereen op de Nieuwsstrip gaan plaatsen, want dit keer was het maar gwn een uitzondering, dus miss een andere keer, maar niet steeds Nieuwsstrip ná Nieuwsstrip.
    En de volgende keer moet ik ook maar toestemming aan Marco vragen, want ik wist niet zeker of ik wel iemand anders erop mocht plaatsen.. :'$

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Maar ik denk van wel hoor, maar gwn niet Nieuwsstrip nà Nieuwsstrip en niet iedereen tegelijkertijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. be jealous ik was de eerste die op xed ze strip stond als vrijwilliger.

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren op dit artikel? Dat kan! Typ hieronder jouw reactie en druk op "Reactie plaatsen". Dan wordt je reactie onder het artikel gezet.

 
Habbospot.nl is geen onderdeel van Sulake en/of Habbohotel.
Alle rechten voorbehouden © Habbospot.nl 2008 - 2010