13 januari 2010

Nieuwe officiële fansites in opkomst!

Nadat wij op 23 juni een officiële fansite zijn geworden, is er een hoop veranderd. Zo zijn er een paar fansites weggegaan en is de Habbospot banner op de officiële fansite groep omhoog gegaan. Alsof dit nog niet genoeg is, krijgt Habbo nieuwe officiële fansites! Je kan je fansite namelijk opgeven voor 30 april op deze pagina waardoor je kans maakt om een officiële fansite te worden. En ik dacht altijd dat 29 officiële fansites wel genoeg was, wat vind jij?

Klik hier om je fansite op te geven.

7 opmerkingen:

  1. Het zijn er al zoveel... Nog meer erbij. :O

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, gelukkig dat ik Marco.11 het tegen mij had gezegd! Anders was het misschien te laat om mijn Fansite optegeven...
    Enja, :O 29 fansites zijn idd wat veel ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als er meer fansites bij komen moet de pagina breder. En deze keer wil ik meer Radio Fansites! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 29 Fansites zijn inderdaad wel genoeg, maar van een aantal fansites is de kwaliteit zwaar achteruit gegaan. Dus hopelijk word daar ook naar gekeken dat er meer ruimte is.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het worden er wel erg veel.. Als er nieuwe bijkomen lijkt me dat er toch ook wat uit moeten.. Zijn een paar die niet echt bijzonder meer zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Annoniem (gereageerd 13 januari 2010 19:50)
    De kwaliteit van sommige is inderdaad zwaar achteruit gegaan.
    Kijk maar naar Habbohut.nl Het is nu een beetje een stille website met zo weinig draai uren
    En ik vind de kwaliteit van Habbospot ook zwaar achteruit gegaan zijn!! XD

    Grapje marco! Je doet het prima met Habbospot

    -Jeffreyboy12345

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren op dit artikel? Dat kan! Typ hieronder jouw reactie en druk op "Reactie plaatsen". Dan wordt je reactie onder het artikel gezet.

 
Habbospot.nl is geen onderdeel van Sulake en/of Habbohotel.
Alle rechten voorbehouden © Habbospot.nl 2008 - 2010