26 december 2009

Ontraadsel de cadeau winnaars!

Vanaf 10 december kon je elke dag meedoen aan de Ontraadsel de cadeaus competitie. Hierbij moest je vervaagde zinnen van cadeaus ontraadselen en erachter zien te komen wat het was en voor wie het was. We hebben veel inzendingen gekregen, waarvan ongeveer 80% goed was (en waarvan JelledeJong elke dag meedeed!)! Hiermee hebben we de Kerstman goed geholpen en hebben we natuurlijk aardig wat winnaars:

KaasxBlokjes
- Superbomma - kinkie! - JelledeJong (5 keer) - Tolax - K-rider - lezel - donaldo-9- - wiebenik12 - -an-an- - Gluhweinn - Roomijsje. - ::rocky14:: - johnhie

Gefeliciteerd! Jullie winnen allemaal een kerstbal naar keuze. Stuur Marco.11 een vriendenverzoek en je ontvangt zo spoedig mogelijk je kerstbal!

13 opmerkingen:

  1. Wow jelledejong wat een uitsloverij!
    (aardig bedoeld)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha :)

    Ben ik goed of niet?

    Anderen ook gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed goed ik zie jouw naam overal!!!
    Habbocity verloting zowat 4 keer
    Echt hoe flik je het?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Precies 4 keer ja bij habbocity. Ik heb geen idee, heb gewoon geluk :)

    JelledeJong

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jippie!

    Gefeliciteerd allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteert andere winnaars!!!

    *gaat uit zijn dak*

    BeantwoordenVerwijderen
  7. yes een keer gewonnen!
    gefeli andere!
    kinkie!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb mijn prijs inmiddels ontvangen ik koos een gouden pegel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het oneerlijk dat JelledeJong 5 keer is gewonnen, er hebben zoveel meegedaan waarom wint hij dan 5 x?!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. IK ben zo blij(L) ik dacht het echt niet want had het verkeerd geschreven heletijd had e heletijd geoon de3 zin geschreven inplaats van voor wie is het en wat zit er in xD

    wiebenik12 >>

    BeantwoordenVerwijderen
  11. P.S. ik heb de groene gekozen :O

    Wiebenik12 >>

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jelle won 5 keer omdat er op die dagen alleen hij meedeed.

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren op dit artikel? Dat kan! Typ hieronder jouw reactie en druk op "Reactie plaatsen". Dan wordt je reactie onder het artikel gezet.

 
Habbospot.nl is geen onderdeel van Sulake en/of Habbohotel.
Alle rechten voorbehouden © Habbospot.nl 2008 - 2010