26 december 2009

Houd de Kerstman bezig!

In Habbo krijg je elke dag een gratis meubel/sticker/achtergrond, maar wat doen we eigenlijk op Habbospot? We helpen de Kerstman, want die heeft een gebroken been :o! In het ziekenhuis liggen is niet al te leuk en is wat saai, maar cadeautjes krijgen is natuurlijk wel leuk. Daarom roepen wij jullie op om allemaal een tekening te maken voor de Kerstman! Bijvoorbeeld een ijsbeer, rendier, kerstboom of misschien wel de Kerstman zelf. We bezorgen de tekeningen allemaal persoonlijk aan de Kerstman. De mooiste tekening wint daarnaast ook nog een complete Sneeuwpop! Ik zou zeggen, maak je allermooiste tekening ooit en maak er een foto van (of scan hem in) en stuur hem op naar competitie@habbospot.nl. Vergeet daarbij niet je Habbo naam te vermelden. De winnaar wordt op zondag 27 december bekend gemaakt.

Update:
Er waren niet veel inzendingen. Daarom hebben we de televisie bij de Kerstman maar aangezet (dat we daar niet eerder op zijn gekomen :S). Toch was er 1 inzending van dalek104 en die wint een volledige sneeuwpop in Habbo!

Gefeliciteerd stuur een vriendenverzoek naar .:Room-Saver:. en je ontvangt je prijs zo snel mogelijk.

Update: Dalek104 Heeft inmiddels zijn prijs in ontvangst genomen.

8 opmerkingen:

  1. Leuke competitie, al zeg ik het zelf,
    anyway: SUCCES!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik sluit me daar volledig bij aan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. en ik sluit me daar ook volledog bij aan XD

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Top! Helaas kan ik niet tekenen...
    Hoe dan ook: jammer dat ik de header niet kan zien op oudejaarsavond.
    Dan zit ik namelijk in rotterdam bij me oma (heeft geen computer)

    Gr. dalek104

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren op dit artikel? Dat kan! Typ hieronder jouw reactie en druk op "Reactie plaatsen". Dan wordt je reactie onder het artikel gezet.

 
Habbospot.nl is geen onderdeel van Sulake en/of Habbohotel.
Alle rechten voorbehouden © Habbospot.nl 2008 - 2010