26 december 2009

Up-to-badge week 52!

Het is weer weekend en dat betekent dat het weer tijd is voor een gloednieuw Up-to-badge! In deze rubriek houd ik jullie wekelijks up-to-date wat betreft de nieuwe badges. Je vindt hier de allernieuwste badges met de daarbij behorende informatie.

We sluiten het jaar af met weinig badges: slechts 6 in totaal. Twee voor Habbo Duitsland, twee voor Habbo Spanje en twee voor Habbo Brazilië /Portugal.

Voor Habbo Duitsland zijn, zoals hier boven al genoemd, 2 badges geüpload. Het is nog onbekend waarvoor deze gebruikt gaan worden.

Ook voor Habbo Spanje 2 nieuwe badges. Beide zijn voor een campagne. Links voor U18 en rechts voor Chupa Chups.
Tenslotte, wederom 2, nieuwe badges voor Habbo Brazilië /Portugal. Deze zijn voor een cadeau actie. Links ontvang als je een Habbo een cadeau stuurt en rechts ontvang je als je van een Habbo een cadeau ontvangt.
Zoals ik vorige week al vertelde is dit de laatste Up-to-badge verzorgd door mij. Vanaf volgende week neemt WII.master het stokje van mij over en zal hij jullie wekelijks op de hoogte blijven houden van de allernieuwste badges.

Iedereen alvast een gelukkig nieuwjaar en wie weet tot ziens in Habbo!

7 opmerkingen:

  1. Ik zal het up-to-badge zeker niet verwaarlozen. vogel. Reken daar maar op.

    Hopelijk tot ooit weer ziens :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WII.master kijkt na mijn weten nooit op Habbies, dus dat komt goed :p. En Bas het ga je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje die 2 laatste badges... Die kan zelfs ik maken :S

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heet vogelpoep bas kennen jullie elkaar in REAL?. vogelpoep sucses verder

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Stiekem heet die Bas maar ik ken hem niet in het echt :)

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren op dit artikel? Dat kan! Typ hieronder jouw reactie en druk op "Reactie plaatsen". Dan wordt je reactie onder het artikel gezet.

 
Habbospot.nl is geen onderdeel van Sulake en/of Habbohotel.
Alle rechten voorbehouden © Habbospot.nl 2008 - 2010