08 december 2009

Ziekenhuis bezoek

Toen ik gisteren de Kerstman naar het ziekenhuis bracht had ik het niet verwacht. Toen ik namelijk aankwam bleek dat zijn been was gebroken en dat hij de komende weken nog niet ter been zou zijn. Maar hoe moest het verder? Hoe moest het met al die cadeautjes waar alle Habbo's op wachten? De Kerstman zocht dringend een vervanger. Maar wie moest hij kiezen? Zijn elfen waren druk bezig met andere dingen. Toen stapte ik uit het niets naar voren en bood me aan namens het hele Habbospot team. Hij dacht even na... Maar hij bedacht dat hij natuurlijk geen nee zou kunnen zeggen. Wie zou hem anders kunnen vervangen?
Nu is het aan ons de taak om alle taken van de Kerstman over te nemen. Natuurlijk is dit te veel werk voor ons en daarom vragen we jullie hulp! De komende weken kunnen jullie de Kerstman helpen door mee te doen aan de verschillende competities.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren op dit artikel? Dat kan! Typ hieronder jouw reactie en druk op "Reactie plaatsen". Dan wordt je reactie onder het artikel gezet.

 
Habbospot.nl is geen onderdeel van Sulake en/of Habbohotel.
Alle rechten voorbehouden © Habbospot.nl 2008 - 2010