22 december 2009

Ontraadsel de cadeaus!

Ik heb gisteren aangeboden om de Kerstman te gaan helpen, dus daar houd ik me ook aan. Maar dat het zo moeilijk zou worden had ik totaal niet verwacht. De cadeautjes die namelijk in het sneeuw zijn gevallen tijdens het ongeval van de Kerstman, zijn helemaal nat. Ik laat ze nu opdrogen, maar hoe zit het met de tekst? Zo kan ik de tekst niet meer goed lezen die erop stond. Er hoort op het begin te staan wat het voor meubel is en daarna voor wie het is. Hier het laatste cadeau van 26 december.
Stuur het goede antwoord op naar met als onderwerp Ontraadsel de Cadeaus 26 december en vergeet ook je Habbo naam niet te vermelden. Wie weet ben jij de winnaar van de dag en win jij een gratis kerstbal! Meedoen kan tot vanmiddag 3 uur. De winnaars worden op 26 december bekend gemaakt.

3 opmerkingen:

Reageren op dit artikel? Dat kan! Typ hieronder jouw reactie en druk op "Reactie plaatsen". Dan wordt je reactie onder het artikel gezet.

 
Habbospot.nl is geen onderdeel van Sulake en/of Habbohotel.
Alle rechten voorbehouden © Habbospot.nl 2008 - 2010