23 december 2009

Kom jij in de header?

Het is alweer bijna 1 januari en dat betekent, oliebollen, vuurwerk en een nieuwe header (plaatje bovenaan de site) op Habbospot! Wij willen dit jaar gezamenlijk afsluiten met alle onze lezers en medewerkers. Daarom kan je je vanaf nu opgeven om met je Habbo look in de header te komen tijdens de jaarwisseling! Dat kan je doen via een reactie onder dit bericht met je Habbo naam erin.

Alvast een fijne jaarwisseling!

Update: Alleen de eerste 40 Habbo's komen in de header! Dat komt omdat de header anders te vol is ;-).

44 opmerkingen:

  1. 3dwergham.stertjes21 december 2009 om 17:32

    3dwergham.stertjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil erin :)

    JelledeJong

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mhwha grappig :D

    BobadeDude

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mij lijkt het wel leuk dalek104

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O nice. Ik wil er ook wel in, eppo100 :)
    Ook leuk idee.

    Fijne kerstdagene & Gelukkig nieuwjaar

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik wil erin men naam is

    meneer-xbrianx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook ik, Youri199! als medewerker wil er wel verschijnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hiero is Sulake628!
    Mag .:kimy-girl:. er ook op?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik wil er wel in :)
    Habbonaam: Crazy-Music

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik wil er dol graag op:
    kinkie!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Giovanni@wojtkowak ;) Wil er ook graag in :P Als er nog plaats is? ;) Alvast fijne feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ``Moii (ik!)´´ natuurlijk! :'P

    .Xed.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. erg leuk =D ( rcyo )
    hopelijk kom ik in de header =D zou ik echt vet vinden :P

    Groetjes rcyo

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik wil er ook wel super graag in! Johnny.Squabble

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heej Marco
    Ik als vaste bezoekers plaats je er wel in heh :P


    - Jeffreyboy12345

    BeantwoordenVerwijderen
  16. leuk idee, en eppo100 ik hoop dat jij er op komt

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ik wil er in!!! ;)

    Hoppa!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ik wil er wel in ;) ; door: superdaan5iscool

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super veel mensen...
    Maar dan kan ik er ook wel in...
    Groetjes donaldo-9-

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik wil er ook in Marco ;)
    Maar dat wist je al groetjes Arash !

    Mijn habbonaam is : -Buschauffeur aka Total-Ninety

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Denk niet dat het de echte Crowley is, maar ik zal hem er toch op zetten :).

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik wil er ook in:
    diederikverschuuren

    BeantwoordenVerwijderen
  23. o als het kan mogen mijn huisdieren erop:
    kauwertje-hond
    bijter-kroko
    smakkertje-beer
    etertje-kat
    tommy-hond (terrier)
    spoink-varken (kan je morgen vinden in mijn kamer)

    je kan ze vinden in de kamer van kinkie!
    en dan huiskamertje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik wil ook wel hoor. :)



    xxx. Maydle

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gelukkig nieuwjaar
    Liesje518 wil wel in die header

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hierrr! Ik wil erin :D Naam: Spelers-inspecti

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik wil er wel in :D Naam: kaanmijo

    BeantwoordenVerwijderen
  28. ik wil heel graag:D
    habbonaam:megapiloot

    BeantwoordenVerwijderen
  29. En we zijn gesloten! Check oudejaarsdag voor de header!

    BeantwoordenVerwijderen
 
Habbospot.nl is geen onderdeel van Sulake en/of Habbohotel.
Alle rechten voorbehouden © Habbospot.nl 2008 - 2010