07 december 2009

De verloren arrenslee...

Toen ik samen met mijn trouwe viervoeter door het bos liep, zag ik iets in de verte. Ik liep er langzaam op af en heb object kwam steeds dichterbij. Toen ik me opeens realiseerde dat het iets heel bekends was, het was namelijk de arrenslee van de Kerstman! Maar dan wel in een nare situatie. Hij was namelijk vast komen te zitten in de sneeuw! Over al lagen pakjes op de grond en ik zag de rendieren net boven het sneeuw uitsteken. Ik zag de Kerstman tussen alle cadeaus in liggen. Hij zag er niet zo best uit... Ik liep naar hem toe en vroeg hoe het met hem ging. Hij schreeuwde van de pijn en zei dat ik hem gelijk naar het ziekenhuis moest brengen. Ik kocht gelijk een White Rider in de pixelshop en we scheurde naar het ziekenhuis.

3 opmerkingen:

Reageren op dit artikel? Dat kan! Typ hieronder jouw reactie en druk op "Reactie plaatsen". Dan wordt je reactie onder het artikel gezet.

 
Habbospot.nl is geen onderdeel van Sulake en/of Habbohotel.
Alle rechten voorbehouden © Habbospot.nl 2008 - 2010