05 december 2009

Tekening: 5 december

Het is alweer 5 december en dat betekent dat het de laatste dag is dat de Sint nog in het land is. Ik wens namens het hele Habbospot team en jullie een fijne 5 december. Helaas dat Sinterklaas bijna voorbij is, maar daar staat wel tegenover dat kerstmis weer voor de deur staat! Een warme (of koude is maar net hoe je het bekijkt) tijd van lichtjes, gezelligheid en kerstbomen! Hier is ie dan, mijn 2e Sinterklaas tekening!


Bekijk hier alle tekeningen van .:Room-saver:.

8 opmerkingen:

  1. Leuke tekening, alleen de voorkant en zijkant van het huis moet nog in getekend worden.. ;)
    Euh, ik sta onder Anoniem, wist niet hoe het werkt. Maare, ik ben roomijsje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, dat vond ik ook al,
    maar ik twijfelde,
    want ik dacht: of hij word er een stuk mooier door,
    of ik verpest het, doordat dan de aandacht niet meer naar de schoorsteen gaat.. ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren op dit artikel? Dat kan! Typ hieronder jouw reactie en druk op "Reactie plaatsen". Dan wordt je reactie onder het artikel gezet.

 
Habbospot.nl is geen onderdeel van Sulake en/of Habbohotel.
Alle rechten voorbehouden © Habbospot.nl 2008 - 2010