22 december 2009

Up-to-badge week 51, slecht nieuws en goed nieuws.

Jullie hebben kunnen lezen dat Up-To-Badge vertraagd is maar ik heb wat tijd vrij voor jullie kunnen maken zodat jullie toch nog Up-To-Date blijven van de allernieuwste badges.

Naast dit goede nieuws heb ik nog meer goed nieuws, maar helaas ook slecht nieuws. Laat ik beginnen met het laatste. Aan alles komt een einde, dus ook aan mijn tijd hier bij Habbospot. Na 10 maanden jullie op de hoogte te hebben gehouden van het laatste Habbo nieuws en de nieuwste badges, stop ik per 1 januari 2010.
Dan nu het goede nieuws. Vorige week kondigde Marco.11 jullie in dit bericht het einde van Up-To-Badge al aan omdat er geen geschikte vervanger gevonden kon worden. Daarin vertelde hij ons ook dat WII.master er wegens drukte mee gestopt is bij Habbospot. Inmiddels heeft hij zijn come-back al weer gemaakt en is hij bereid om Up-To-Badge per 1 januari 2010 van mij over te nemen. Zo hoeven jullie niets te missen wat betreft de nieuwste badges.

Genoeg gekletst. Welke badges zijn er deze week nieuw bij? Ik houd jullie niet langer in spanning.

Voor Habbo Nederland / België zijn er 2 nieuwe badges geüpload. Deze zijn voor de winnaars van de Habbo Fashion Awards: Kattige en WiiWare. Je ziet hun winnende look op de badge.

Voor Habbo Engeland zijn er 12 (!) nieuwe kerst badges geüpload. Speciaal voor jullie hebben mijn collega's opgezocht wat je moet doen om de bronzen kerstmuts badge te bemachtigen: klik hier.
Habbo Engeland is niet de enige met nieuwe kerst badges. Ook Habbo Australië heeft een nieuwe kerst badge geüpload... al is ie niet al te origineel (klik). Habbo Finland vond hem waarschijnlijk wel origineel en heeft de badge stiekem gepikt.
Herinner je Earth Hour nog? Het lijkt er op dat er een Deense versie van gaat komen aangezien Habbo Denemarken een Earth Hour badge heeft geüpload.
Habbo Brazilië / Portugal heeft 3 oscar badges geüpload. (Nee, niet deze Oscar, maar deze!)
En ten slotte hebben we nog een badge gespot voor Habbo Finland. Waarvoor deze gebruikt gaat worden, is voor ons nog een groot raadsel.
Volgende week zie je mijn laatste Up-To-Badge hier op Habbospot. In de laatste week van dit jaar vind je ook nog een competitie van mij waarmee je kans maakt op heel veel meubels! Houd Habbospot dus in de gaten!

7 opmerkingen:

  1. Jammer dat je weg bent, blijf je wel op Habbo?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zal je missen :(

    Maar der is ng meer goed nieuws!!!!
    Habbo is in onderhoud dat betekent:
    HABBO MARKETPLACE!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. not, je kunt niet meer inloggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Maar als je kan inloggen is het der wel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel jammer Vogel. We hebben genoten van je 10 maanden nieuws, up-to-badge, competities en andere mooie gebeurtenissen. We zullen je nooit vergeten en daarom sta je nu voor altijd op de medewerkers pagina!

    Ik hoop je nog is online te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoezo nu al, marco. hij zegt toch dat ie pas per 1 januari 2010 weggaat :o

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren op dit artikel? Dat kan! Typ hieronder jouw reactie en druk op "Reactie plaatsen". Dan wordt je reactie onder het artikel gezet.

 
Habbospot.nl is geen onderdeel van Sulake en/of Habbohotel.
Alle rechten voorbehouden © Habbospot.nl 2008 - 2010