31 december 2009

Habbospot jaaroverzicht 2009

Het is alweer bijna het einde van 2009 en dat betekent: een Jaaroverzicht van Habbospot! Er is dit jaar veel gebeurd dus laten we maar snel beginnen.

Medewerkers
2009 was toch wel het jaar van de medewerkers. Zo hebben we 48 sollicitaties binnen gekregen waarvan we er 13 hadden aangenomen als medewerkers. Toch zijn we er ook weer 7 verloren. Dat er 7 zijn gestopt kwam niet altijd door ons, soms had het voor hun geen zin meer en namen ze ontslag uit vrije wil. Zo stopt helaas Vogelpoep per 1 januari op Habbospot (check hier zijn eerste artikel, haha) na 10 maanden bij ons het nieuws en up-to-badge te hebben verzorgd. We willen hem hiervoor heel erg bedanken en we zullen hem nooit meer vergeten. Daarom staat hij nu samen met het team op de medewerkers pagina.

Officiële fansite

Toen ik op 10 maart 2008 Habbospot begon, heb ik me diezelfde maand nog gelijk ingeschreven bij Habbo om een officiële fansite te worden. De eerste ronde van nieuwe officiële fansites zat ik er helaas niet bij, maar op 15 juni 2009 was het zo ver. Ik kwam thuis en zag dat Fansites-nl (oftewel Crowley) zich aan had gemeld op mijn forum (dat nu gesloten is wegens de fansite regels) en ik had een mail ontvangen van Crowley! Sinds 23 juni 2009 is Habbospot dus een officiële fansite en wij hopen dat nog lang te blijven! Bekijk hier de reacties van de andere officiële fansite eigenaren over het officieel worden van Habbospot.

Nominaties
Vorige week kon je hier lezen dat we 3 keer waren genomineerd voor beste officiële fansite en fansite van het jaar. Eerder dit jaar waren we ook genomineerd voor Habbofever-, Habbofliet- en de Habbocover fansite awards! Helaas hebben we hierin niet zo goed gescoord en zijn we alleen bij de Habbofliet en Habbocover fansite awards in de top 3 beland. Nu maar hopen dat we dit jaar beter gaan scoren!

Bezoekers
Vorig jaar in het Jaaroverzicht van 2008 schreef ik dat Habbospot rond de 150 bezoekers per dag had. Met trots kan ik jullie zeggen dat we dit jaar met 100 bezoekers omhoog zijn gegaan en dat we dus rond de 250 bezoekers per dag zitten (ook al zijn dat de laatste tijd rond de 350 :P)! Het Badge overzicht was dit jaar het best bekeken artikel en scoorde ook de 3e plaats in Google.

Het was dus een goed jaar voor Habbospot. Ik hoop dat 2010 een nog beter jaar wordt en dat jullie natuurlijk de site blijven bezoeken. Ik wens iedereen namens het Habbospot team een gelukkig 2010 toe! Tot volgend jaar :D.

6 opmerkingen:

  1. Super mooi gedaan marco!
    Mijn complimenten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoop dat habbospot nog lang (en dan ook echt lang)blijft bestaan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij ook een geweldige 2010 tegenmoet! :'D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Marco ook mijn complimenten. Knap wat je en jullie voor elkaar hebben gekregen. Bijna dubbel zo groot in een jaar tijd, om jaloers op te worden :p Nog veel meer succes toegewenst in 2010!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik hoop dat habbospot oowk nog lang blijft bestaanan jullie hebben me stem met habbo awards 2009 *knipoog*

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren op dit artikel? Dat kan! Typ hieronder jouw reactie en druk op "Reactie plaatsen". Dan wordt je reactie onder het artikel gezet.

 
Habbospot.nl is geen onderdeel van Sulake en/of Habbohotel.
Alle rechten voorbehouden © Habbospot.nl 2008 - 2010