09 maart 2010

Versie 47

Weer een korte update in Habbo Engeland, dit keer is de Habbo Club pagina in de catalogus die is aangepast.

Habbo Club
De club cadeaus die je bij lidmaatschap van Habbo Club krijgt, krijg je vanaf nu niet meer in je hand. Vanaf nu krijg je een punt voor elke maand dat je Habbo Club lid bent. Met deze punten kun je kiezen wanneer je een club cadeau neemt en voor welk aantal punten.


Een troon kost 10 punten en daarvoor moet je dus 10 maanden Habbo Club lid zijn geweest. Het duurste Habbo Club meubels is de Electric Butler en hij kost 22 punten.

14 opmerkingen:

  1. Dat is dom.. Zo krijg je, als je de butler wilt, 22 maanden geen hc meubel meer..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het wel beter, want wie wil der nou een Ridderkast of zoiets dergelijks hebben?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. eerst de credits in waarde laten dalen, nu de hc banken, WAAR IS HABBO IN GODS NAAM MEE BEZIG?!?!?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vind het wel fijn want als je 10 punten hebt ook 10 hc banken :D of begrijp ik het nu verkeerd??? ach ja schrijf het maar hier bovent alvast bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik denk dat je bijvoorbeeld 20 punten hebt dat je dan dat kunt opmaken ofzo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nu zullen de HC banken misschien wel in waarde dalen inderdaad, iedereen koopt dan HC banken :P

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Betekent dit dat als ik 12 maanden hc ben dat ik niet alle hc meubi krijg tot butler maar niet eens een butler?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik snap het al! Het is zo: Je bent een maand HC, dan speel je de HC bank vrij en kan je die kopen met 1 punt. Als je 2 maanden hebt, heb je de Tub vrijgespeeld en die kost dan ook 1 punt. Zo gaat het door. Het is dus niet het aantal punten maar maanden HC dat je nodig hebt

    BeantwoordenVerwijderen
  9. volgnes mij moet je voor HC banken 0 punten betalen dus dan gaat iedereen dat kopen! Dat is pas stom ik hoop niet dat het uitkomt bij ons dan heeft iedereen goenoeg HC banken! Maar habbo Engeland begint meestal met update's en komt later dan ook bij ons >:(

    BeantwoordenVerwijderen
  10. je kan elke maand een club cadeau halen maar je moet voor butler gewoon 22 maanden w8ten net als altijd en elke club cadeau kost 1 munt dus je zou elke maand 1 hc bank kunnen halen en na die 22 maande kan je elke maand een butler halen met 1 munt.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. dus dan zou ik de mensen met veel hc banken aan raden om die te gaan ruilen voor rares/credits want alle hc meubels gaan waarschijnlijk heel hard dalen. de credit zal daardoor ook later meer waard worden dan een hc bank bijv 1hc = dan 7cr inplaats van 11 a 10cr wat het nu dus is

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Volgens mij zijn er helemaal geen punten. Ik denk dat als je 2 maanden HC bent dat je kan kiezen ik wil HC bank en HC tv (allebei dus) of alleen HC tv of alleen HC bank (maar je kan hem wel maar 1 keer kopen)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. @sac123321 klopt niet, want in het artikel vermeld Habbo zelf dat je punten krijgt. http://www.habbo.co.uk/articles/1048-choose-your-own-club-gift

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De update is nu ook in US aangekomen: http://www.habbo.com/articles/1540-choose-your-own-club-gift .

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren op dit artikel? Dat kan! Typ hieronder jouw reactie en druk op "Reactie plaatsen". Dan wordt je reactie onder het artikel gezet.

 
Habbospot.nl is geen onderdeel van Sulake en/of Habbohotel.
Alle rechten voorbehouden © Habbospot.nl 2008 - 2010