28 maart 2010

Verplicht taalexamen

De examens komen steeds dichterbij (onder andere voor mij) dus Habbo wil ons nog eens extra testen. Wegens de slechte schrijfvaardigheid van jongeren gaat Habbo ons testen. Schrijf hiervoor een opstel van tussen de 100 en 200 woorden met zo min mogelijk spelfouten. De Habbo's die tien of minder spelfouten hebben, zullen een vrijstelling krijgen en zullen een jaar niet worden getest. Zit je daarboven? Dan wordt je maandelijks getest op spelfouten. Stuur je opstel op via deze pagina voor donderdag 1 april. Mijn tip is: Neem dit niet te serieus want het is duidelijk een 1 april grap.

3 opmerkingen:

  1. goeie bronvermelding -.-

    ...Not.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb gewoon wat opgestuurt van een boek ....
    ik dacht ook al dat het een 1 april grap was maar ik doe gewoon mee.... :d

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoe slecht is dit? Jezus...

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren op dit artikel? Dat kan! Typ hieronder jouw reactie en druk op "Reactie plaatsen". Dan wordt je reactie onder het artikel gezet.

 
Habbospot.nl is geen onderdeel van Sulake en/of Habbohotel.
Alle rechten voorbehouden © Habbospot.nl 2008 - 2010