26 november 2009

Binnenkort in Habbo: het 'Date of je Leven'-huis

Een primeur hier op Habbospot! Wij kunnen jullie als eerste melden dat binnenkort in Habbo in Habbo het 'Date of je Leven'-huis zal komen. Vorige week kon ik jullie in Up-to-badge al vertellen dat er verschillende nieuwe badges speciaal voor Habbo Nederland / België waren geüpload en we zijn er nu achter waarvoor deze badges bij horen.
Naam: Date of je Leven: Single
Beschrijving:
Zoekt naar Habbo-verkering
Naam: Date of je Leven: Vriendschap
Beschrijving: Zoekt naar Habbo vrienden
Naam: Date of je Leven: Habbo-verkering
Beschrijving: Heeft Habbo-verkering
Naam: Het 'Date of je Leven' Huis
Beschrijving: Doet mee in het 'Date of je Leven'-huis
Naam: Winnaar Date of je Leven
Beschrijving: Vond de spion in het huis

9 opmerkingen:

  1. zeker vet hoe komen jullie aan deze informatie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk dat het iets word zoals: ''Wie is de mol?'' Het lijkt me echter wel super leuk!Nintendo:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik denk misschien zoals Big Brother

    BeantwoordenVerwijderen
  4. superdawoed zegt ik kan vette prentjes maken ik maak mijn eigen achtergrond voor de computer
    en die badges zijn cool vraag je info een crowley of aan gerben?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik denk meer als ''A shot at love''.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb al iemand zien lopen met die laatste badge, best raar.

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren op dit artikel? Dat kan! Typ hieronder jouw reactie en druk op "Reactie plaatsen". Dan wordt je reactie onder het artikel gezet.

 
Habbospot.nl is geen onderdeel van Sulake en/of Habbohotel.
Alle rechten voorbehouden © Habbospot.nl 2008 - 2010