21 november 2009

Tekening: Sinterklaas

De sint en zijn pieten zijn weer in het land! En dat kunnen we natuurlijk niet onopgemerkt voorbij laten gaan. Vandaar dat deze week mijn tekening gaat over.. Sinterklaas!


Vorige week kreeg ik een reactie van iemand die mijn tekening niet zo mooi vond, maar er stond niet bij wat die persoon er nou niet mooi aan vond. En dan kan ik er natuurlijk niet veel mee. Dus heb jij een tip voor me? Of een idee hoe het beter kan? Plaats het in een reactie (complimentjes zijn natuurlijk ook altijd welkom :P).

Bekijk hier alle tekeningen van .:Room-saver:.

8 opmerkingen:

  1. Gewoon niks tekenen en normaal doen, hang niet de piepo uit zoals je look! ;S Super tip regenboogje! Doe eens normaal en wil niet in het middelpunt staan! ,.Joey.,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja moet ik denken dat jij joey bent pff

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie tekeningen!
    Wil je eens een van het hoteloverzicht maken ? :P

    BeantwoordenVerwijderen
  4. das me iets teveel werk.. :P
    (en die lijntjes zijn allemaal zo klein, dat gaat moeilijk met balpen, potlood zal denk wel lukken, maar dat vlekt bij mij altijd zo erg.. ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie tekening!!!!!!
    en over dat hoteloverzicht hoe wil je dat ik het maak met wat voor dingen moeten er op??
    ik laat wel es even een tekening zien die ik heb gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren op dit artikel? Dat kan! Typ hieronder jouw reactie en druk op "Reactie plaatsen". Dan wordt je reactie onder het artikel gezet.

 
Habbospot.nl is geen onderdeel van Sulake en/of Habbohotel.
Alle rechten voorbehouden © Habbospot.nl 2008 - 2010