05 november 2009

VIP-visit Jasmine Sendar verslag

Het is jullie vast niet onopgemerkt gebleven dat Jasmine Sendar, ambassadrice van Veilig Verkeer Nederland, naar Habbo zou komen. Omdat het nog al druk was en niet iedere Habbo er bij kon zijn, heb ik voor jullie van de leukste momenten een screenshot gemaakt.







(Klik op de screenshots voor een vergroting)

Laat even in een reactie weten of jullie het leuk vinden om bij een VIP-Visit een verslag als dit te zien hier op Habbospot. Alvast bedankt voor jullie medewerking.

7 opmerkingen:

  1. Ik ben zeker in voor de verslagen, je komt toch bijna nooit binnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja wel leuk
    aah mij word verdikatie ofzoiets is potCHIT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. die verslagen zijn hartstikke leuk!
    net zoals Marco zei, tijdens VIP-visits moet je minstens een half uur van te voren aanwezig zijn, anders kom je niet binnen!
    daarom is het leuk om na te kunnen lezen wat er allemaal is gebeurd via zo'n verslag (met foto's!). :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hee mooi gedaan, alleennnnnnn marco hoe maak je een acc hier op habbo spot:$?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aan: anoniem
    Antwoord: je moet een g mail account hebben, deze maak je door heel eenvoudig door te gaan naar gmail.com
    Op een blog als deze, kan jij bij 'Reageer als' 'Google account' selecteren.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het was opvallend rustig!
    meestal staan er meer dan 50 habbo's in de rij...toen ik erin ging maar 28 heel weinig dus!!!
    maarja er k0omke niet zoveel habbo's op veilig verkeer afxD
    ik vind die vips trouwens maar slijmerij om naar habbo te komen...van mij hoeft het niet....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik geraakte er niet meer bij, over de 60 Habbo's voor me...
    Trouwens z'n verslagjes zijn best leuk!
    zeker meer doen!

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren op dit artikel? Dat kan! Typ hieronder jouw reactie en druk op "Reactie plaatsen". Dan wordt je reactie onder het artikel gezet.

 
Habbospot.nl is geen onderdeel van Sulake en/of Habbohotel.
Alle rechten voorbehouden © Habbospot.nl 2008 - 2010