21 november 2009

Habbo Club proefperiode

In de FAQ van Habbo staat een nieuw onderdeel, namelijk:

Ik maakte gebruik van de Habbo Club-proefperiode maar ik kreeg geen cadeau. Hoe kan dat?
Helaas bevat de HC-proefperiode geen cadeau's. Om de maandelijkse unieke Meubi te krijgen moet je een compleet lidmaatschap aanschaffen. Zo geniet je van al het moois dat Habbo Club te bieden heeft.

Ik ben proeflid van Habbo Club en ik wil graag mijn lidmaatschap uitbreiden. Wat gebeurt er met de dagen die ik nog heb?
Die blijf je natuurlijk gewoon houden! Zodra je een extra aantal maanden koopt worden deze er bij opgeteld.

Er komt dus een soort "proefperiode" voor Habbo Club. Waarschijnlijk is deze periode gratis en zal je dan enkele voordelen van Habbo Club kunnen uitproberen.

3 opmerkingen:

Reageren op dit artikel? Dat kan! Typ hieronder jouw reactie en druk op "Reactie plaatsen". Dan wordt je reactie onder het artikel gezet.

 
Habbospot.nl is geen onderdeel van Sulake en/of Habbohotel.
Alle rechten voorbehouden © Habbospot.nl 2008 - 2010