06 november 2009

Traxmachine terug in werking!

Hij is er weer! Vanaf vandaag kun jij jouw trax weer beluisteren, want de traxmachine doet het weer! We hebben de mooie klanken even moeten missen, maar nu kunnen we er gelukkig weer van gaan genieten! Helaas kun je nog geen trax componeren of een traxmachine kopen. Dit zal waarschijnlijk binnenkort weer kunnen. Nieuwtje: Wanneer er een nieuw muziekje start staat er rechts bovenin wie dit nummer heeft gemaakt en hoe het heet. Handig toch?

Update van Vogelpoep: hoewel de traxmachine weer helemaal de oude is, is hij niet te koop in de catalogus. Waarschijnlijk komt ie binnenkort weer terug.

11 opmerkingen:

  1. En is er al meer nieuws over de traxmachine?
    Want wat heb je aan traxs zonder machine :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt gelijk. Maar helaas is er nog geen nieuws. Het enige wat we kunnen doen, is hopen dat hij er snel weer is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heb altijd een traxmachine willen hebben ik vraag mij ook af hoe en wanneer we hem zullen ontvangen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik moet een trax machine hebben! heel veel mensen hebben hem! ik wil ook muziekin de kamer! ik moet weten wanner en hoe we hem krijgen! door anoniem van de vorige reactie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wil ook zo graag een traxmachine kopen dit moet toch in 2010 kunnen??
    Gezelligheid en muziek in mijn kamer is toch leuk op HABBO. Dussssz aub weer te koop in de catalogus plaatsen hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik heb momenteel een traxmachine alleen ik kan geen mzuiek maken

    BeantwoordenVerwijderen
  7. verkoop deze dingen weer heb ze nodig in mijn disco

    BeantwoordenVerwijderen
  8. er is een nieuwe trax machine mensen dit is wat je moet doen word 11 maandaen vip wacht 11 maanden pak dan als vip cadau vip stereo en je hebt een traxplayer

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoe duur word de Trax machine??

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik wil hééééééél gráááááág de ,,Trax Machine''!

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren op dit artikel? Dat kan! Typ hieronder jouw reactie en druk op "Reactie plaatsen". Dan wordt je reactie onder het artikel gezet.

 
Habbospot.nl is geen onderdeel van Sulake en/of Habbohotel.
Alle rechten voorbehouden © Habbospot.nl 2008 - 2010