01 november 2009

Competitie: Maak een Habboween pixelart!

Nog even en dan is het Halloween. Om de feestvreugde er alvast in te krijgen, besloot ik om een competitie te organiseren. De opdracht luidt: Maak een Habboween pixelart. Je mag op de pixelart iedereen plaatsen die je maar wilt. Bijvoorbeeld Crowley, Jet, Marco.11, jezelf of gewoon een onbekende Habbo. Wanneer je klaar bent, stuur je je pixelart op naar: WII.master@habbospot.nl voor 31 oktober. Als je vragen hebt, stuur dan even op tijd een mailtje naar hetzelfde email adres. Prijs voor de winnaar: een espressoapparaat, vervloekt schilderij en het fantoom van Habbo! Meedoen kan nog tot en met 31 oktober. Veel succes!

Update van Marco.11: Omdat ik al een tijdje niks van WII.master heb gehoord, doe ik het maar even. Aanstaande zaterdag om 16.00 uur is de deadline van de competitie! Daarna wordt de beste uitgekozen. De winnaar wordt 's avonds bekend gemaakt. Maak hem dus snel af en stuur hem op!

Update van WII.master: Ik ben er weer hoor mensen! Hier hebben jullie de winnaar van de pixelart competitie!

Gefeliciteerd Montyjunior!

Update: De winnaar heeft nu ook zijn prijs ontvangen!

2 opmerkingen:

  1. Jammer dat ik niet mee mag doen, anders deed ik zeker mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ontvoerde-Maan-viS21 oktober 2009 om 17:09

    Leuke competitie! Ik mag zeker ook niet meedoen? =P

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren op dit artikel? Dat kan! Typ hieronder jouw reactie en druk op "Reactie plaatsen". Dan wordt je reactie onder het artikel gezet.

 
Habbospot.nl is geen onderdeel van Sulake en/of Habbohotel.
Alle rechten voorbehouden © Habbospot.nl 2008 - 2010