31 oktober 2009

De wave voor oude client!

Zoals jullie waarschijnlijk al weten, moeten we binnenkort afscheid nemen van de oude client. Dit is ons niet ontgaan. Zo hebben we op het Halloween feest er ook nog enkele minuten aan besteed. Ik (WII.master) heb dit opgenomen en op YouTube gezet, zodat we dit filmpje kunnen insturen voor de bye-bye-big hand competitie waarmee de grote hand badge te verdienen is die je hiernaast ziet. Het enige wat jij even moet doen, is in een reactie op dit bericht zetten: 'Ik was erbij, [JOUW HABBONAAM].' Zie mijn voorbeeld. Als je dit doet, kan ik jouw naam in de mail ook noemen en kun jij de grote hand badge ook ontvangen! Hieronder het YouTube filmpje.

31 opmerkingen:

  1. Ik was erbij, jesperboytje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik was erbij, snelle-111

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik was erbij, giovanni@wojtkowak

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik was erbij, JelledeJong

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 3dwergham.stertjes1 november 2009 om 10:45

    Ik was erbij, 3dwergham.stertjes

    (Was net optijd wat moest bijna weg :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik was erbij, diederikverschuuren

    BeantwoordenVerwijderen
  7. als ik eerlijk ben is hij niet echt mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik was er niet bij, Tolax :')

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik was er bij: fbi-hoofdagent

    BeantwoordenVerwijderen
  10. raar, ik zie maar 19 mensen op het filmpje, en 24 reacties op dit bericht, rara hoe kan dit? XD

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik was er bij als the joker, DraTri

    BeantwoordenVerwijderen
  12. jullie zijn allemaal ENG!
    Ik ga jullie allemaal neuken

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik was erbij naam: miclovic

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik was er bij, lievewelpie

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren op dit artikel? Dat kan! Typ hieronder jouw reactie en druk op "Reactie plaatsen". Dan wordt je reactie onder het artikel gezet.

 
Habbospot.nl is geen onderdeel van Sulake en/of Habbohotel.
Alle rechten voorbehouden © Habbospot.nl 2008 - 2010