23 oktober 2009

Habboween special: Deel 6

Ik maak me zorgen. 2 dagen geleden heb ik mijn laatste nieuwsreporter WII.master erop af gestuurd om de rest van het team te gaan zoeken. Nog steeds heb ik geen antwoord. Het enige wat ik heb gekregen, is het vervolg op deze strip. Misschien helpt het ons weer verder:

(klik op de afbeelding om hem te vergroten.)

Die man komt me ergens bekend van voor. Maar waarvan? En hoeveel energiedrank heeft WII.master wel niet op? Al met al, ben ik wederom niet verder. En waarom hoor ik nog steeds niks van de rest?

Klik hier voor het complete habboween special overzicht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren op dit artikel? Dat kan! Typ hieronder jouw reactie en druk op "Reactie plaatsen". Dan wordt je reactie onder het artikel gezet.

 
Habbospot.nl is geen onderdeel van Sulake en/of Habbohotel.
Alle rechten voorbehouden © Habbospot.nl 2008 - 2010