29 oktober 2009

Habboween special: Deel 9

Ik ben echt hopeloos. Ik weet niet meer wat ik moet doen... Mijn teamleden zijn weg, er is bakken vol werk te doen voor Habbospot en niemand kan me helpen! Ik ben opzoek gegaan (zoals je hier kon lezen) naar mijn teamleden. Ik ben het verlaten huis in gegaan en toen gebeurde er dit...

(klik op de afbeelding om hem te vergroten.)

Pff... Het wordt steeds enger voor mijn gevoel. Ik weet totaal niet wat ik kan verwachten in dat huis. En laat staan dat het zaterdag al Halloween is!

Klik hier voor het complete habboween special overzicht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren op dit artikel? Dat kan! Typ hieronder jouw reactie en druk op "Reactie plaatsen". Dan wordt je reactie onder het artikel gezet.

 
Habbospot.nl is geen onderdeel van Sulake en/of Habbohotel.
Alle rechten voorbehouden © Habbospot.nl 2008 - 2010