16 oktober 2009

Byebyebighand

Misschien zegt de titel al waar Habbo het over heeft, want Habbo heeft namelijk een aantal plaatjes een een badge geüpload met de naam byebyebighand. Zouden dan het oude Habbo hand en hotel gaan verdwijnen? Ik ben bang van wel en dat gaat hard aankomen bij sommige Habbo's. Dit zijn de plaatjes:




Update: Onze eigen WII.master denkt dat dit misschien te maken heeft met de nieuwe Collectibles. Want die hotels zien er toch wel uit als collectibles.

Update: Er zijn nu ook 3 nieuwe meubels gevonden. Ik denk dat het de nieuwe serie collectibles is.


Update: Nu is er ook een nieuwe hotel overzicht gevonden!

13 opmerkingen:

  1. Dat wordt echt wennen... (Verbetering van hier boven :P)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. bwa... echt missen zal ik het niet maar het was toch iets orgineel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zal het oude hotel wel gaan missen.

    Maar die 3 hotels: Amerika, Engeland en Nederland.
    Zouden dat msschien de meest grote Habbo Hotels van de wereld zijn?
    Ik zou het niet raar vinden als dat echt zo is.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @WII.master Ja dat zijn de best lopende Habbo hotels. Dat is een keer door Sulake bekend gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. YAY :D
    Oja, Als dat collectibles worden, lijkt me nice!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dat zou leuk zijn als het collectibles worden.
    ben beieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het lijkt mij ook hartstikke leuk als het collectibles worden!
    Het zal zeker hard aankomen voor een aantal mensen, die hartstikke graag willen dat het oude hotel blijft. Maarja, updates zullen blijven komen. Of het nou een compleet nieuw hotel is of een nieuwe messenger...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben het helemaal met je eens marco :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. [Ben]

    ''Een vooruitgang kan ook een achteruitgang zijn.''

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik denk dat elk hotel hetzelfde hoteloverzicht gaat krijgen en dat die ene collectible een ''aandeken is''

    BeantwoordenVerwijderen
  11. nee!!!!!!!!!
    ik ben heel gehecht aan hoe het er nu uitziet dat was het eerste dat ik zag op habbo en het is ook best saai als elk hotel het zelfde word

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren op dit artikel? Dat kan! Typ hieronder jouw reactie en druk op "Reactie plaatsen". Dan wordt je reactie onder het artikel gezet.

 
Habbospot.nl is geen onderdeel van Sulake en/of Habbohotel.
Alle rechten voorbehouden © Habbospot.nl 2008 - 2010