31 oktober 2009

Habboween special: Deel 10

Vandaag, op 31 oktober, ook wel bekend als Halloween zag ik het licht! Nee, ik ben niet dood. Maar in het verlaten huis waar ik beland was in deze strip deed iemand het licht aan! En daar deed ik een vreemde ontdekking, namelijk de volgende:


(Klik op de afbeelding om hem te vergroten)

Mijn teamleden zaten dus al die tijd, gewoon te eten bij NamEduo (ook wel bekend als Oude man)! Gelukkig is het goed afgelopen en is WII.master niet ontploft van de energiedrank. Ik heb mijn teamleden dus weer terug en kunnen jullie weer volop van ze genieten via de artikelen op Habbospot! Happy Halloween.

Klik hier voor het complete habboween special overzicht.

2 opmerkingen:

Reageren op dit artikel? Dat kan! Typ hieronder jouw reactie en druk op "Reactie plaatsen". Dan wordt je reactie onder het artikel gezet.

 
Habbospot.nl is geen onderdeel van Sulake en/of Habbohotel.
Alle rechten voorbehouden © Habbospot.nl 2008 - 2010