13 oktober 2009

Een vreemde brief...

Ik zat samen met mijn teamleden op het Habbospot kantoor en ik was bezig met de post. Zoals gewoonlijk betaalde ik wat rekeningen en hield Vogelpoep Habbospot in de gaten. Toen gilde Vogelpoep dat Habbospot was veranderd in Habboween style! Ik kreeg opeens een koude rilling en wou naar hem toe lopen. Maar toen klapte het raam open en het werd donker... Opeens begon er een brief licht te geven tussen de post stapel. Op de brief stond geen afzender... Ik opende de brief en las hem voor aan het Habbospot team.


Beste Habbospotters,

Habbospot is zojuist omgetoverd in een Halloween sfeer. Dit omdat ik jullie en jullie fansite niet mag! Jullie kunnen me niet stoppen en hulp halen heeft geen zin.

Jullie horen nog van me.

Nam Eduo

Nam Eduo? Bedoelt die NamEduo de Habbo? Ik vind het maar vreemd... Daarom stuurde ik Maan-viS op onderzoek uit. Vanaf nu zie je om de dag een Habboween special strip op Habbospot verschijnen. Vanavond verschijnt de eerste.

4 opmerkingen:

  1. We hebben er hard voor gewerkt. of niet dan?? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. deze Habboweenstijl is inderdaad griezelig...
    laten we maar zien wat er allemaal voor engs gaat komen. =o

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie stij hoor :)

    en leuke stijl en leuk verhaal (L)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. op die habbo page van NamEduo staat in dat tekst ballon "topsobbah taah kI. omgekeert : ik haat habbospot XD

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren op dit artikel? Dat kan! Typ hieronder jouw reactie en druk op "Reactie plaatsen". Dan wordt je reactie onder het artikel gezet.

 
Habbospot.nl is geen onderdeel van Sulake en/of Habbohotel.
Alle rechten voorbehouden © Habbospot.nl 2008 - 2010