27 oktober 2009

Habboween special: Deel 8

Je had in de vorige strip kunnen lezen dat ik bijna al mijn teamleden kwijt ben! Het is hartstikke druk en ik loop over van het nieuws. Ik ben vandaag op zoektocht uit gegaan en heb misschien ontdekt waar ze zitten! Laten we kijken naar mijn zoektocht:

(klik op de afbeelding om hem te vergroten.)

Nog 4 dagen te gaan voor Habboween, zou ik ze dan eindelijk terug zien? Of wordt het dan alleen maar erger? Ik hoop het niet... Ik houd je op de hoogte!

Klik hier voor het complete habboween special overzicht.

1 opmerking:

Reageren op dit artikel? Dat kan! Typ hieronder jouw reactie en druk op "Reactie plaatsen". Dan wordt je reactie onder het artikel gezet.

 
Habbospot.nl is geen onderdeel van Sulake en/of Habbohotel.
Alle rechten voorbehouden © Habbospot.nl 2008 - 2010