25 oktober 2009

Habboween special: Deel 7

Dit gaat de verkeerde kant op. We zijn alweer 2 dagen verder en ik heb opnieuw niks van mijn teamleden vernomen. Wat moet ik doen? Zou ik dan toch Crowley gaan mailen? Nee, dat lijkt me niet. Hier is wat ik gekregen heb aan informatie:


(klik op de afbeelding om hem te vergroten.)

Nou dan ga ik zelf maar op onderzoek uit. Denk dat Crowley ook niet zoveel voor ons kan betekenen. Als dit maar goed komt... Wat zou jij eigenlijk doen? Laat het weten in een reactie.

Klik hier voor het complete habboween special overzicht.

2 opmerkingen:

Reageren op dit artikel? Dat kan! Typ hieronder jouw reactie en druk op "Reactie plaatsen". Dan wordt je reactie onder het artikel gezet.

 
Habbospot.nl is geen onderdeel van Sulake en/of Habbohotel.
Alle rechten voorbehouden © Habbospot.nl 2008 - 2010