03 oktober 2009

Up-to-badge week 40!

Het is weer weekend en dat betekent dat het weer tijd is voor een gloednieuw Up-to-badge! In deze rubriek houd ik jullie wekelijks up-to-date wat betreft de nieuwe badges. Je vind hier de aller nieuwste badges met de daarbij behorende informatie.

In dit artikel op Habbospot konden jullie al lezen dat er nieuwe Habboween meubels, artikel plaatjes en een filmpje zijn gespot. Of dat nog niet genoeg is, heb ik er ook nog een serie badges die hierbij horen bij gespot.

Voor Habbo Spanje zijn ook heel veel badges geüpload. Ik heb het dan niet over 5 of 10 badges, maar over 16 badges! Het zijn allemaal badges met een vlag van een land erop waar Spaans wordt gesproken. Je kan je waarschijnlijk binnenkort aanmelden bij jouw land en dat je dan de badge met 'jouw vlag' erop ontvangt.
Ook deze week zijn er nog 3 badges geüpload voor internationaal gebruik maar waarvoor is nog onbekend...
En ten slotte zijn er door Habbo Frankrijk nog 3 vriendschapbadges geüpload. Ze zijn ontworpen door 3 Habbo's die de badge uiteraard zelf krijgen en aan een groepje vrienden mogen uitdelen.
Dat was hem weer voor deze week! Graag tot volgende week!
Heb jij tips, klachten, opmerkingen of een nieuwe badge gespot maar staat ie hier niet bij? Dan hoor ik dat graag van jullie, dit kan per e-mail: vogelpoep@habbospot.nl
PS: wil jij deze badge nog winnen in Habbo Denemarken? Log dan in en vul op deze pagina onderstaande antwoorden in:
1 = C / 2 = C / 3 = A / 4 = C / 5 = C

3 opmerkingen:

  1. Mooi bericht!
    Er zit alleen een klein foutje in, over de laatste badge.
    Als je klikt op 'deze pagina' kom je bij Habbo Denemarken uit, en niet bij Habbo Finland.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is inderdaad voor Habbo Denemarken. Ik heb het inmiddels aangepast.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die habboween badge's zijn vet. Ik hoop dat ik er een win.

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren op dit artikel? Dat kan! Typ hieronder jouw reactie en druk op "Reactie plaatsen". Dan wordt je reactie onder het artikel gezet.

 
Habbospot.nl is geen onderdeel van Sulake en/of Habbohotel.
Alle rechten voorbehouden © Habbospot.nl 2008 - 2010